Friday, April 22, 2011

BLOG!
























Ter vervanging van mijn oude website ben ik deze blog begonnen om m'n animatiewerk te delen. Voor mensen die nog niet bekend zijn met m'n werk, mijn animatieportfolio is te bekijken op: www.vimeo.com/coenrens




Ik wil op deze blog in de eerste plaats vertellen over de projecten waar ik mee bezig ben geweest, zowel betaalde opdrachten als persoonlijk werk.










In samenwerking met Elte Hartland ben ik bezig om vormgeving en animaties te maken voor een documentaire over Eindbaas, dè organisator van chiptune feesten (8-bit elektronische bliep dansmuziek)! De documentaire wordt gefilmd door Rocco Wouters met Art Direction van Frans Twisk. Ik houd me voornamelijk bezig met het maken van portretten van de artiesten die optreden in de film, in een retro 16-bit pixelstijl, geinspireerd door de realistische close-up portretten uit Lucas Arts' Monkey Island series.

SNEAK PREVIEW!
Tom Woxom













Jeroen Tel














Intussen is Elte Hartland bezig om de 'gear' van de artiesten in isometrische pixelstijl te tekenen: Gameboys, Commodore 64's, Amiga's, mengpanelen, etcetera.
























Binnenkort een nieuwe update!

Groetjes

No comments:

Post a Comment